Következő fejezet

Következő fejezet:
Hétvégén, vagy a jövő hét elején, de addig is komikat kérek

2010. augusztus 22., vasárnap

Prológus

Az én történetem is úgy kezdődött, mint egy átlagos emberé. Kerestem a szerelmet, s végül a sors össze is hozott vele. Mikor megismertem őt, még nem tudtam, hogy ki is ő valójában. Csak azt tudtam, hogy életem szerelme. De a titokzatos idegenről majd csak később mesélek.

Isabella Swan vagyok, de mindenki csak Bellának hív. A szüleimmel a 18. születésnapomon költöztem Londonba. Remek! Az utolsó fél évemet kezdhetem egy új gimnáziumban. Azt hiszem minden diák erről álmodik. Nem igaz? S, hogy miért is kellett ilyen sürgősen elköltöznünk az esős Folksból? Azt én is szeretném tudni! Apám új munkahelyet kapott az Angol fővárosban, de fél évet még várhattunk volna, de nem a Swan családnak rögtön költöznie kellett. Most már nem bánom, hogy elköltöztem Folksból, hiszen sohasem találkoztam volna Vele, aki ma az életemet jelenti. Eddig azt hittem az én életem egész és tökéletes, de amikor vele vagyok rájövök, hogy az életemből mindig is hiányzott valami.

2 megjegyzés:

  1. Szija!
    Nekem nagyon tetszik az ötlet!
    Mikor lesz fent az első fejezet? remélem hamar! ;)

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    nekem is nagyon bejött az ötleted!:)
    már nagyon várom az 1.részt.:D

    puszi,K

    VálaszTörlés